فرآیند ثبت درخواست تسهیلات آموزشی تا سقف 20 میلیون با کارمزد 4 درصد

با توجه با ابلاغیه جدید پرداخت تسهیلات بانکی در سایت مدیریت صنعتی و دریافت وام بلند مدت آموزشی، فرایند اجرای دریافت وام شهریه از نیمسال تحصیلی جاری بصورت زیر می باشد.

 

- ثبت درخواست وام آموزشی بانک قرض الحسنه مهر با تکمیل فرم در وب سایت مدیریت صنعتی

- تائید ثبت نام اولیه در سایت و مراجعه دانشجو به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارائه مدارک مورد نیاز

- تایید اخذ تسهیلات بانکی بر اساس شرایط و نیاز دانشجو و دریافت کارت اعتباری

- ثبت نهایی دوره در وب سایت مدیریت صنعتی و استفاده از کارت اعتباری برای پرداخت هزینه

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ تسهیلات :

- اصل شناسنامه و کارت هوشمند ملی وام گیرنده و ضامن

( در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند رسید درخواست ثبت احوال همراه با شناسنامه )

- یک ضامن معتبر برای هر یکصد میلیون ریال

- وام گیرنده و ضامنین باید در سیستم بانکی فاقد چک برگشتی و اقساط معوق باشد.

- افتتاح یک حساب قرض الحسنه پس انداز نزد شعبه باغ فردوس بانک مهر ایران

 

نکات ضروری :

- اعتبار سنجی متقاضیان بر عهده ی بانک مهر ایران می باشد و سازمان مدیریت صنعتی مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد

- استفاده از تسهیلات اخذ شده تنها  برای دوره های آموزشی مدیریت صنعتی قابل انجام است

- در صورت تمایل دانشجو می تواند تسهیلات اخذ شده را براساس اعتبار نهایی در چند دوره ی آموزشی استفاده کنند

- مدت بازپرداخت تسهیلات بر اساس انتخاب دانشجو 12 ماهه و 24 ماهه با اقساط مساوی و کارمزد 4 درصد سالیانه بوده و سررسید اولین قسط، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور می‌باشد.


در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این رابطه با شماره های (021)22043005 و (021)22043001 تماس حاصل فرمایید.


فرآیند دریافت وام - حضوری 


فرآیند دریافت وام - اینترنتی