آغاز دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان
 

آغاز دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان

دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان با شیوه کوچینگ با حضور مدیران سازمان مدیریت صنعتی و مدیران ارشد اجرایی شرکت فولاد خوزستان آغاز به كار كرد.
یکشنبه، 28 خرداد 1402 | Article Rating

کیانی بختیاری از پیشگامی شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي، دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان با شیوه کوچینگ 27 خردادماه با حضور مدیران سازمان مدیریت صنعتی و مدیران ارشد اجرایی شرکت فولاد خوزستان در محل سالن چشم‌انداز ساختمان شماره دو سازمان مدیریت صنعتی آغاز به كار كرد.

بنا به این گزارش، کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این مراسم ضمن بیان ظرفیت‌ها و دستاوردهای  این سازمان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای، برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی، جوایز و رتبه‌بندی‌ها، شبکه نمایندگی استانی و ...  اظهار داشت: توانمندسازی مدیران فولاد خوزستان از اهداف کلیدی این دوره است و با توجه به تجربه و سابقه سازمان مدیریت صنعتی، در آینده، از دانش و مهارت این مدیران در صنعت فولاد کشور بیش از پیش بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به تجارب و سوابق سازمان مدیریت صنعتی در خصوص برگزاری کانون‌های ارزیابی و تأیید صلاحیت و شایستگی مدیران و همچنین تهیه گزارش پایداری برای فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه آن اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه همچنین عباس‌زاده مدیرعامل و مومن‌زاده رئیس هیئت مدیره گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان بعنوان شرکت مادرتخصصی و راهبر نظام حاکمیت شرکتی کسب‌وکارهای تابعه گروه فولاد خوزستان، اهدف و مأموریت‌های این گروه را در راستای برنامه‌ریزی توسعه فردی و حرفه‌ای مدیران ارشد اجرایی شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان بر شمردند و شش دهه تجربه موفق سازمان مدیریت صنعتی در زمینه برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران را دلیل اساسی این همکاری مشترک عنوان کردند.

بنا به این گزارش، ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این جلسه ضمن ارائه اطلاعاتی از سرمایه انسانی و ابعاد و گستردگی کسب‌و‌کارهای فعال در شبکه این شرکت، مشارکت جدی مدیران عامل شرکت‌های تابعه را در طول مدت برگزاری این دوره خاص خواستار شد و نتایج موثری را برای ارائه خدمات متمایز گروه فولاد خوزستان پیش‌بینی کرد.

برگزاري نشست‌هاي تخصصي، تعيين حوزه‌هاي تحول و حاكميت شركتي براي هر شركت‌كننده، تشكيل تيم‌هاي تحول سازماني و حاكميت شركتي، هدايت و كوچ حوزه‌هاي تحول و حاكميت شركتي، انجام یک پروژه تحول سازماني در سطح شركت و ارايه نهايي نتایج حاصله در جلسات هم‌آموزي از جمله متدولوژی اجرای این دوره است.

تصاویر
  • آغاز دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان
  • آغاز دوره توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مديران عامل شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: