انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
 

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت شرکت کشتیرانی در جهت توانمندسازی و افزایش دانش مدیران و کارکنان و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با هدف ارتقای مهارت و بهبود رفتار سازمانی مدیران و کارکنان این شرکت به سازمان مدیریت صنعتی محول شد.
چهارشنبه، 21 تیر 1402 | Article Rating

سازمان مدیریت صنعتی خدمات مشاوره ای، آموزشی و تحقیقاتی مورد نیاز شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تامین می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت شرکت  کشتیرانی  در جهت توانمندسازی و افزایش دانش مدیران و کارکنان و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با هدف ارتقای مهارت و بهبود رفتار سازمانی مدیران و کارکنان این شرکت به سازمان مدیریت صنعتی محول شد.

بنا به این گزارش، طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی در سطح MBA و DBA ویژه مدیران و کارکنان منتخب شرکت کشتیرانی و برگزاری دوره های آموزشی مختلف متناسب با پروژه های مشاوره ای در زمینه کانون ارزیابی و توسعه ، جایزه تعالی سازمانی، رتبه بندی IMI100 از دیگر موضوعات مورد همکاری در این تفاهم نامه است.

در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بیان تاریخچه ای از نوآوری های این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی اولین مبدع و برگزار کننده دوره های MBA در کشور است. همچنین اولین کلینیک صنعت و مرکز راهنمایی صنایع در این سازمان شکل گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این اولین کانون ارزیابی مدیران و کارکنان و اولین برگزار کننده دوره مدیران در تراز جهانی سازمان مدیریت صنعتی است.

کیانی بختیاری رتبه بندی شرکت های برتر ایران، جایزه ملی تعالی سازمانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی، برگزاری  دوره های DBA  در کشور و ... را از دیگر «اولین‌ های» سازمان مدیریت صنعتی برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان بر آمادگی سازمان متبوعش برای همکاری در موضوعات مود تفاهم تاکید کرد.

در این جلسه محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن استقبال از همکاری دو سازمان اظهار داشت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد عملیاتی شدن و اجرای نوآوری ها، آموزش ها و پژوهش ها در حوزه کشتیراین باشیم.

وی تاکید کرد: از توسعه روابط و همکاری ها میان دو سازمان استقبال می کنیم و از تجارب سازمان مدیریت صنعتی در خصوص پیاده سازی مدیریت تعالی در مجموعه کشتیرانی بهره خواهیم برد.

با انعقاد این تفاهم نامه طرفین در طرح ریزی، اجراء و حمایت های مادی و معنوی از پروژه های تحقیقاتی و همچنین برگزاری برنامه ها و برپایی کارگاهها و سمینار های آموزشی در سطح ملی و بین المللی در زمینه کشتیرانی و صنعت حمل و نقل دریایی همکاری خواهند کرد.

تصاویر
  • انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
  • انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
  • انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: