انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
 

انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

این تفاهم نامه بمنظور گسترش تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی، بهداشت و ایمنی کار و افزایش سطح فرهنگ ایمنی جامعه کار و تولید در حوزه‌های عملیاتی و اجرایی، بر اساس موازین قانونی کشور به‌ویژه فصل چهارم قانون کار جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.
ﺳﻪشنبه، 30 خرداد 1402 | Article Rating

براساس تفاهم نامه منعقده میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، طرفین در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی، مشاوره‌ای، اجرایی، ترویجی و توسعه‌ای همکاری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این تفاهم نامه بمنظور گسترش تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی، بهداشت و ایمنی کار و افزایش سطح فرهنگ ایمنی جامعه کار و تولید در حوزه‌های عملیاتی و اجرایی، بر اساس موازین قانونی کشور به‌ویژه فصل چهارم قانون کار جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

طراحی و اجرای برنامه‌های توانمندسازی تمامی سطوح مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه از طریق آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه‌های حفاظت فنی، بهداشت و ایمنی کار و مدیریت سوانح؛ از محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

بنا به این گزارش، در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بیان تاریخچه و سابقه این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی با ۶۰ سال سابقه و تجربه در حوزه آموزش‌های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون‌های ارزیابی مدیران حرفه ای، دوره‌های آمادگی استخدام و توانمندسازی دانش آموختگان، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان‌ها، در راستای پرورش مدیران در مسیر توسعه کشور آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی حوزه های فعالیت سازمان مدیریت صنعتی را مشاوره و تحقیق و منتورینگ، آموزش و توانمند سازی، ادبیات سازی دانش مدیریت از طریق دانش و نشر، توسعه منطقه ای از طریق شبکه نمایندگی ها و آینده پژوهی و توسعه کسب و کار عنوان کرد و خدمات آموزشی را مشتمل بر دوره های آموزشی عالی، انتقال تجارب حرفه ای در خانه مدیران، سامانه های یادگیری الکترونیکی، دوره های اختصاصی بنگاه های کسب و کار و سازمان ها و دوره های تخصصی و کاربردی دانست.

کیانی بختیاری با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم و دوره مدیریت صنایع معدنی؛ و مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را برای شرکت‌های متقاضی برگزار می‌کنیم. همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان‌ها؛ و مدیریت دانش مشتری  را راه اندازی کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی برای همکاری با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در خصوص طراحی و اجرای دوره های مرتبط با فنی حرفه ای، توسعه کسب و کارها و قوانین کار همچنین طراحی و اجرای کارگاه ها در سطوح بالای مدیریتی و نیز همکاری سه جانبه با حضور دانشگاه های بین المللی آمادگی دارد.

در این جلسه رضا کرمی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار نیز ضمن بیان معرفی این مرکز اظهار داشت:  با توجه  به همکاری مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با سازمان بین المللی کار (ILO) و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی ملی و بین المللی آماده تبادل اطلاعات و استفاده از تجارب علمی و اجرایی سازمان مدیریت صنعتی هستیم.

وی افزود: همچنین در طراحی و برگزاری دوره های آموزشی در زمینه حفاظت فنی و بهداشت کار در سطوح مختلف نیروی کار به منظور ارتقاء فرهنگ ایمنی و بهداشت کار و تقلیل حوادث ناشی از کار سازمان مدیریت صنعتی می تواند از طریق نمایندگی های خود در سراسر کشور به این مرکز کمک نماید.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آموزش های تخصصی بین‌المللی ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و استفاده از تعاملات بین المللی آن، این روند تسریع شود.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه میان طرفین امضا و مبادله شد.

تصاویر
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: