بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در بابلسر برگزار می شود
 

بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در بابلسر برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی را با موضوع چالش ها و راهکارهای منابع انسانی در عصر تحولات نوظهور" برگزار می کند.
یکشنبه، 19 شهریور 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی 19 و 20 مهرماه 1402 در بابلسر برگزار می شود.

بنا به این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی را با موضوع چالش ها و راهکارهای منابع انسانی در عصر تحولات نوظهور" برگزار می کند.

در این همایش که با هدف توسعه و تعمیم مبانی نظری مدل های اجرائی و بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی، برگزار می شود، شاهد برگزاری میزگردها و پنل های تخصصی؛ ارائه تجارب بنگاه های کسب و کار ایرانی و بین المللی؛ سخنرانی صاحبنظران، اندیشمندان و مدیران ارشد حوزه منابع انسانی خواهیم بود.

از دیگر برنامه های این همایش پرداختن به موضوعاتی همچون پیدایش نسل های جدید ، انقلاب دیجیتال، هوش مصنوعی ، فناوری های زیستی و اطلاعاتی و ... در حوزه منابع انسانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دبیرخانه همایش ۸۸۶۰۴۲۸۶ - ۸۸۶۰۴۳۱۵ تماس بگیرید یا به نشانی  https://hrd-conf.imi.ir مراجعه فرمایید.

تصاویر
  • بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در بابلسر برگزار می شود
  • بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در بابلسر برگزار می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: