رتبه بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی
 

رتبه بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی

سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی را رتبه‌بندی می‌کند.
پنجشنبه، 22 تیر 1402 | Article Rating

سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی را رتبه‌بندی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران، اعضا این اتحادیه می توانند از خدمات مشاوره ای و آموزشی سازمان مدیریت صنعتی از جمله حضور در رتبه بندی شرکت های برتر ایران و فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی استفاده کنند.

این تفاهم نامه که همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ضمن حضور و بازدید ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از نمایشگاه مذکور، امضا و میان طرفین مبادله شد، همکاری‌های آموزشی، برگزاری مشترک دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و مقطع‌دار، مشاوره تخصصی‌، توسعه تعاملات بین‌المللی را نیز شامل می شود.

از جمله موضوعات این تفاهم نامه می توان به تامین نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای بنگاه‌ها، ترویج مبانی و همکاری در زمینه رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی اشاره کرد.

کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این جلسه ضمن معرفی فعالیت ها و اقدامات این سازمان، با اشاره به قدمت 60 ساله سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: تا کنون بیش از 5000 طرح مشاوره‌ای  و 400 عنوان آموزش کاربردی اجرا کرده ایم و آماده ایم با توجه به نیاز شرکت های چاپ و بسته بندی دوره های آموزشی اختصاصی این رشته صنعت را طراحی و اجرا نماییم.

در این جلسه بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه، اعضای اتحادیه در سطح گسترده از خدمات آموزشی و مشاوره ای سازمان مدیریت صنعتی؛ بهره ببرند.

تصاویر
  • رتبه بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی
  • رتبه بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: