مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در همایش آنلاین پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار عنوان کرد: صنعت مشاوره باید به سوی مشاوره های فناورمحور سوق پیدا کند
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ابراز امیدواری کرد کسانی که در دوره های پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار شرکت می کنند به عنوان مشاوران ارشد در سازمان مدیریت صنعتی مشغول به فعالیت شوند و پروژه ها و طرح های ملی را رقم بزنند.
شنبه، 20 دی 1399 - 15:15
با اهدای جوایز دوازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی  به کار خود پایان داد
با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و اهدای جوایز دوازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی به کار خود پایان داد.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 17:01
در شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی عنوان شد: توفیق چشمگیر کشور در شاخص های توسعه انسانی
با ارتقاء شاخص های عملکرد انسانی در آینده می توانیم امیدوار باشیم در سلسله مراتب رقابت پذیری جهانی در سطوح بالا قرار خواهیم گرفت
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 16:45
در اختتامیه شانزدهمین کنفرانس  بین المللی توسعه منابع انسانی عنوان شد: حرکت به سوی انقلاب صنعتی چهارم آغاز فضای جدید منابع انسانی خواهد بود
سازمان های دولتی در شرایط تحریم؛ ویروس کرونا و مسائل اقتصادی، برای ایجاد تغییر و هماهنگ شدن با محیط نیازمند آداب و هنر مدیریت هستند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 15:42
ثبت  رکورد حضور در همایش های آنلاین سازمان مدیریت صنعتی
تمامی فرایندهای این کنفرانس از اطلاع رسانی، ثبت نام، حضور و نظرسنجی در بستر اینترنت انجام گردید و موجب ثبت رکوردی جدید و موفق در همایش های آنلاین سازمان مدیریت صنعتی شد.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 15:15
طرح ملی تاپ از سرمایه های انسانی جوان حمایت و مانع از مهاجرت نخبگان می شود
وی از اساتید خواست تا با تقویت همکاری خود با صنعت و حل مشکلات این بخش به ارزش آفرینی بپردازند. قبادیان راه حل ارتباط صنعت و دانشگاه را سناریوی برد برد بر مبنای اعتماد و اعتقاد متقابل دانست که در این دوره زمانی در حال شکل گیری است.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 15:00
در شانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی عنوان شد: باز آفرینی اکو سیستم مدیریت منابع انسانی
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بر ضرورت استفاده از ابزار و فناوری ها برای ساختن اکوسیستم منابع انسانی تحول آفرین و توانمندی کارکنان از این طریق، تاکید نمود و خاطر نشان کرد که تمامی فناوری ها در نهایت، برای کارکرد درست، به انسان و خرد انسانی نیاز دارند.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 14:34
رئیس هیات عامل ایدرو تشریح کرد :ایدرو پیشگام در گسترش انقلاب صنعتی چهارم در کشور/ جایگاه سازمان‌های توسعه ای در رفع کاستی‌های اقتصادی بخش صنعت
ایدرو براساس یک برنامه مشخص، پیشگام ایجاد و گسترش زمینه های لازم برای اجرای گام به گام انقلاب صنعتی چهارم در صنایع کشور خواهد بود .
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 10:16
در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی عنوان شد: ضرورت فرهنگ سازی و پیاده سازی مولفه های بنیادین صنعت 4.0 در مدیریت و جهش تولید
وزیر صمت امنیت ملی را در گرو قدرت اقتصادی دانست و گفت: قدرت اقتصادی بستگی به نرخ تورم، رشد تولید سرانه، توزیع عادلانه ثروت میان مردم دارد که توزیع عادلانه ثروت در واقع مؤید فرصت‌های مساوی برای کارآفرینی و تولید ثروت است.
دوشنبه، 08 دی 1399 - 17:10
با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی محقق شد: طراحی و پیاده سازی رتبه کسب و کارهای اینترنتی
این پروژه مشترک با هدف ایجاد یک سیستم خودکنترلی برای بهبود مستمرعملکرد کسب وکار‌ها و افزایش رضایتمندی مشتریان بر مبنای معیار‌های شفاف و قابل سنجش برای کمک به مصرف کننده در انتخاب صحیح، طراحی و پیاده‌سازی شده است.
پنجشنبه، 27 آذر 1399 - 08:06
صفحه 4 از 51ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها